Burime Njerëzore

Home > Burime njerëzore > Mundësi punësimi

Specialist ne Departamentin e Menaxhimit te Cilesise dhe Eksperiences se Klientit

Pozicioni:  Specialist ne Departamentin e Menaxhimit te Cilesise dhe Eksperiences se Klientit

I raporton:  Drejtuesit te Departamentit te Menaxhimit te Cilesise dhe Eksperiences se Klientit

Vendndodhja: Tirane

Afati i fundit i aplikimeve: 04 Gusht 2025

Pershkrimi i Rolit:

Specialisti i Departamentit te Menaxhimit te Cilesise dhe Eksperiences se Klientit luan rol kyç ne sigurimin e nje pervoje te qendrueshme dhe cilesore per te gjithe klientet e bankes. Duke u fokusuar ne te kuptuarit te nevojave te klienteve, ofrimin e mbeshtetjes se shpejte dhe te sakte, si dhe zgjidhjen me profesionalizem te çdo kerkese apo shqetesimi, qellimi i ketij roli eshte promovimi i nje kulture te orientuar drejt klientit.

Pergjegjesite Kryesore:

Kontribuon ne te gjitha proceset e struktures se Departamentit te Menaxhimit te Cilesise dhe Eksperiences se Klientit.
Mbledh informacionin e dhene nga klientet neper rrjetin e Bankes, ne forma elektronike, web, etj.
Eshte pjese e procesit te intervistimit te Klienteve ne dege dhe Regjistron feedbackun e klienteve gjate intervistimit.
Perpunon informacione te ndryshme ne lidhje me Zerin e Klientit sipas kanaleve te ndryshme te regjistrimit.
Zhvillon telefonata ndaj Klienteve sipas planit te punes ne forme periodike per krijimin e treguesve te ndryshem ne fushen e Customer Experience (NPS, CSAT, etj).
Mbeshtet aktivitetet promocionale ne fushen e Sherbimit ndaj Klientit.
Monitoron dhe ndjek proceset ne zbatimin kundrejt manaxhimit te cilesise dhe paraqitjes se duhur neper dege dhe palet e treta.
Kryen vizita neper dege me synim mbledhjen e pershtypjeve te Deges dhe Klienteve.
Perpunon dhe manaxhon informacionin e marre permes pyetesoreve dhe anketimeve per qellime te raportimit.

Kritere formale:

  • Diplome universitare ne Administrim Biznesi, Marketing, Komunikim apo fusha te ngjashme;
  • Eksperience e meparshme ne rolin Customer Experience, apo role te ngjashme (e preferueshme 1-3 vite);
  • Aftesi shume te mira komunikimi;
  • Aftesi shume te mira ne zgjidhjen e problemeve dhe menaxhimin e ankesave;
  • Aftesi per te punuar nen presion dhe per te menaxhuar shume detyra njekohesisht

Si te aplikoni:

Kandidatet e motivuar qe kerkojne nje pune dinamike dhe ekip profesional jane te mirepritur te aplikojne duke ndjekur keto hapa:

1-         Dergoni CV tuaj ne adresen: [email protected]

2-         Ne e-mail te specifikohet qarte emri i pozicionit per te cilen po aplikoni.

Ju lutem, mbani ne konsiderate qe vetem kandidatet e perzgjedhur do te kontaktohen me tej nga stafi jone i Burimeve Njerezore.

X